Postat de: Agolan | 23/06/2009

Un nou inceput.

Absolutul … atat de cautat de atat de putini …

… glumesc, nu facem parte din MISA !

Un nou inceput este facut special pentru oamenii carora le place sa citeasca despre alti oameni. Pot sa va spun ca pe langa lucrurile pe care le va scrie Giostic impreuna cu mine, Agolan, va apare un serial unic ca si concept pe blog-uri.

De ce unic?

Pai … din doua mari motive:

1. Pentru ca noi nu am mai vazut asa ceva pe blog-uri, deci pentru noi e unic, chiar daca e posibil ca altii sa fi realizat deja ceva in genul asta🙂

2. Pentru ca noi suntem originali si modesti:), nu stim cum va evolua treaba in fiecare episod pentru ca le vom compune la bere si … pentru … ca … Rom … ania, Romania … e o tara libera! Pfiuu, gata, am zis-o!

Da, stiu, sunt mai multe motive sus, dar asta e!

Ma duc sa ma imbat si revin. E 20:55 si preconizez ca ma intorc pe la 01:30. Daca mai pot sa scriu … am sa scriu (logic nu)!🙂


Responses

  1. Stil direct, imi place. Totusi, sunt curios sa aflu de noul concept! Ne spuneti voi despre ce e vorba, trebuie sa urmarim noi sau va dati seama tot pe parcurs?🙂 Sincer acum … ce mai este nou si original in perioada asta? Hai, bagati, ca asteptam cu interes! Visele voastre urate de care pomeneati sunt cu ochii pe voi🙂

  2. Am vazut, mi v-au recomandat cativa blogeri, dar astept sa va vad la treaba!

  3. Ce posibilitati de colaborare exista? Va rog sa-mi raspundeti la acest comment. Multumesc anticipat.

  4. ce tot atata tam tam? inca nam vazut nik

  5. In primul rand vreau sa ii salut pe toti cei care sprijina acest proiect, intr-un fel sau altul… Tot ceea ce va pot spune este ca incercam sa realizam ceva cu totul nou in blogosfera. Acum voi spulbera putin misterul, ce vom incerca este sa relatam niste fapte reale sau fictive din doua perspective diferite, cred ca deja am inceput sa bat campii… Pe scurt vom scrie niste seriale „la dublu”, privite din puncte de vedere diferite, cate doua versiuni ale fiecarui episod. Gata, se incalzeste berea. Voie buna!

  6. Ma baieti… ma baieti…, apucativa ma de munca ma! Apucativa ma de munca; stati acasa si va vin idei dinastea !:)))

  7. Ce viata pe capul vostru! Cine nu si-ar dori sa petreaca si sa fie ca voi?? :): bautura, iarba si femei(daca e neaparat nevoie) (clar asta-i ordinea in viata voastra) =))
    Mustata…pentru scena „in pat cu 2 curve” nota zece si respectele mele! :)) Cat despre Gof si kimi… nu stiu… dar inclin sa cred ca sunt GAY😉, oricum e problema lor… fiecare face ce vrea cu viata lui! \oricum cred ca o sa descoperim si lucrul asta in episoadele ce vor urma! succes

  8. :)) recunosc ca muncesc si ca mai scriu cate ceva si de pe la munca!😀

    Per total ai dreptate … ideea am dezvoltat-o cat am stat imobilizat la pat in urma unui accident avut in urma cu doua lui!🙂

    Acum, intre doua pauze dintre exercitiile de recuperare … mai scriu!

  9. lol … Legat de al doilea comentariu iti pot spune ca niciodata nu poti sti ce intorsatura va lua actiunea, dar un lucru il pot garanta: Guf, respectiv Mustata, personajele din a carei perspectiva scriem … nu avem inca in plan sa-i facem gay. Mi-ai dat o ideie buna totusi … probabil va aparea un personaj nou … ce are multe sanse sa fie gay🙂


Lasă un răspuns

Categorii

