Postat de: Agolan | 28/06/2009

Amintiri din copilarie …

E Duminica, se sfarseste weekend-ul de acum si iti dedici aceasta zi frecatului prin casa. Cel putin eu asa fac. Deobicei cand stai degeaba ai timp sa te gandesti sau sa-ti amintesti lucruri … si asa mi-am amintit eu de un articol scris de mine prin 2007 in ianuarie-februarie despre o intamplare reala din decembrie 2006. Ce vremuri … ce show-uri … ce blog personal vechi

„Intr-o seara obisnuita de munca suna Mr. G si ne cheama la o petrecanie  … la el acasa (mare greseala)! Fara sa ne dam in laturi de la asa ceva am raspuns afirmativ apelului si i-am spus ca venim imediat (2 ore). Am plecat si noi de la locul de munca, am trecut pe acasa, am mancat si am ajuns la locul evenimentului. Mr. G ne astepta cu bratele frigiderului deschise! De cum am intrat, citisem in ochii sai ca imi pregatea ceva. Pe langa asta, capacul sticlei de ulei din bucatarie nu era la locul sau! (nu si-a dat seama nici acum ca observasem asta din prima). Bun … am intrat noi in casa, am identificat balconul si ne- am racorit la o tigara (era decembrie)! Apoi … a urmat etapa in care fiecare dintre noi cauta in computer o melodie care sa ii ridice pe toti de pe scaun. Nu stiu daca a gasit-o cineva (poate Gioistic), dar consideram ca am gasit- o toti: Impuls – Mana caii vizitiu … stii ce fel merge dupa cateva beri ? Da … nimic deosebit pana aici! Dar … il vad pe Mr. G ca imi intinde un bidon de bere! Era suspect … cu toate ca imi placea ideea! Am baut … bineinteles, dar cand roata sa se intoarca si pe la el, am observat ca ma tragea in pula (adica se facea ca bea). Nu am intrat in panica pentru ca il cunosc si imi era deajuns sa inmoi doua felii de paine in vin ca sa il imbat! Un prieten de-al nostru venise cu camera sa de luat vederi le petrecanie pentru ca era obisnuit cu modul nostru unic (si mereu altefel) de a ne distra. Am zis sa atac eu ca altfel cine stie ce intorsaturi se mai pot intampla. I-am propus lui Mr. G un concurs de shot-uri cu rachiu de tara adus de un coleg. Orgoliul sau a acceptat  (pana s-a imbatat si el) si ne- am pus pe treaba (totul filmat)! Am baut noi paharut dupa paharut pana s-a terminat sticla de racMr. Ghiu! Era mort! Semana cu pula mea dupa ce o scot din apa rece! Am zis noi sa pozam in fata camerei de filmat ca doi invingatori ce ies dintr-un concurs greu (dar placut)! Am pozat, dar mintea mea s-a apucat de mana mea, a bagat-o in pantaloni si mi-a scos pula (care functiona independent de creier). Pula mea s-a atins in mod voit de mana lui Mr. G, de pantalonii sai si de unul din buzunare ( da … cred ca i- am dat prea multa libertate pulii mele ). Bun … totul filmat pana aici (mai lucram la editarea video si poate bagam si pe blog intr-un viitor … indepartat ). El s-a imbatat mort si brusc a inceput caterinca! Cand sa iasa omu` din balconul lui ce dadea direct in bucatarie, parca il vad si acum (faza nefilmata ) cum ia un corp mobilier in brate si se intepeneste in el. Ori nu am eu suficient talent sa povestesc, ori sunt lucruri care nu se pot exprima in cuvinte, dar era o imagine care iti producea un instant efect laxativ (din cauza rasului). Trecem si peste asta si continuam sa bem, nu inainte de al recupera pe Mr. G din sufrageria sa unde tocmai rupsese o usa de la un dulap in care cauta (habar n- am) fericirea (cheia de la camera unde urma sa se culce). Aburii alcolului imi afectasera si mie mintea asa ca (nu raspund pentru faptele mele daca apar la PRO TV la ora 5) l-am luat pe Mr. G si i-am dat pantalaonii / chilotii jos incercand sa ii dau usor cu maciuca pe la bostan (strict caterinca) de dragul camerei de filmat ( ? ). Incercarea mea a dat roade si dupa ceva chin (ca se zbatea ca bibanu` in cizma pescarului) am reusit sa il ating. Pe langa asta, l-am dezbracat de tot! Chestia e, ca stiam ca e paros, dar nici chiar asa! In acest moment intra 2PAC (codename Ion) in actiune si apuca in mana un body spray la indemnarea unei pisicute (stim noi). In mana stanga avea o bricheta pe care stiam (dupa ochii sai ce sticleau de fericire) ca o va folosi impruna cu spray-ul. Nu trece mult timp pana sa termin macar sa ma gandesc, si vad o flacara provocata de combinatia bricheta + spray. Aceasta flacara avea un target clar – atins din prima : fundul paros a lui Mr. G care a luat foc instant, acesta urland atat de tare incat reusea sa acopere rasul in hohote a 5 insi. Indurerat, Mr. G nu a mai suportat suferinta implorandu-ne sa iesim din camera pentru a nu-l vedea cand plange (nu cred ca a plans totusi = era prea beat )! Dupa ce s-au mai linistit spiritele a iesit si Mr. G din camera, culmea, gol pusca si razand (se mangaia la fund si poate ca ii placea, desi, cred ca focul aplicat pe piele ii ustura pe toti). Am mai stat noi pe holul apartamentului razand de ceea ce i s-a intamplat, si nu trece mult pana cand aud un zgomot de bricheta aprinsa (cred ca era Zippo ca s- a auzit ca un aruncator de flacari din al II- lea razboi mondial). Dupa acest zgomot se aude vocea lui 2PAC: – George! (Mr. G). Acesta se intoarce cu un zambet de drogat fara sa spuna nimic, se uita din nou la spray-ul care l-a afectat si a vazut ditamai flama cum ii atinge parul pubian! No comment! Hohotele de ras acum acopereau tipatul sau lipsit de puteri (mai ales rasul lui 2PAC). Dupa ce a fost ars, reactia sa de moment a fost sa faca doi pasi … si sa se dezechilibreze instant (asta nu mai e reactie de acum), cazand si lovindu-se cu capul de peretele din hol. Atunci, doar un singur coleg (eu in nici un caz) (si nici 2PAC) (si nici restu` . . . in afara de unu`) s- a oprit din ras si s-a indreptat catre Mr. G pentru a vedea in ce stare este! Toti am crezut ca e in coma alcoolica asa ca nu am dat prea mare importanta, dar nu era asa! Sforaia baiatu` de nu avea nici o treaba! L-am luat fiecare de cate o mana si un picior si l-am pus in pat! Am mai fumat o tigara si am plecat acasa! De aici prea multe nu imi aduc aminte pentru ca al meu creier isi amintise de acel concurs de shot-uri combinat ulterior cu bere si vin (da . . . stiu ca ma doare capul)! Daca e sa mai fi omis ceva informatii pretioase ma ajuta omul meu Giostic ca poate era mai treaz (poate!).

Considerati acest text ca un preview pentru ce materiale vor mai aparea.

Adevarul este ca singura copie dupa cele filmate atunci este pe un DVD ce nu se mai lasa citit (bucura-te Mr. G, dar nu pentru mult timp ca inevitabil te mai filmam noi-crezi ca se termina ?) si ne chinuim sa il recuperam, asa ca daca are cineva vreo sugestie cu privire la vre-un softulet ce ne poate ajuta … va rugam luptati pentru o cauza nobila.

Multumesc pentru ca ati citit pana la capat (sau doar v-au cazut ochii pe acest rand) si va doresc o viata excelenta in continuare! See you soon!”

Sper ca v-ati amuzat un pic … cel putin cei care nu stiau articolul … sau multi dintre cei implicati care si-au adus acum aminte de vremurile respective …


Responses

  1. 1. Ai omis momentul cand i-ai sustras „oo-le” (cum zicea un bun prieten) din frigider.
    2. Legat de problema cu DVD-ul, el se afla la MINE, merge citit, insa are o mica zgarietura care afecteaza 1 minute din film, deci se poate prelucra si publica pe site. Chiar in momentul vorbirii il am in mana, voi incerca sa scot cate ceva de pe el, pentru ca ar fi pacat sa tinem asa ceva doar pentru noi.

    LATER EDIT: Ce a mai uitat Agolan sa mentioneze este ca Mr. G urmeaza sa se insoare sau deja s-a insurat, asta nu prea putem sa aflam pentru ca oricum la nunta nu avea sa ne invite de frica sa nu-i stricam nunta sau cine stie ce idei ne puteau veni, aici a procedat corect, iar la telefon nu prea ne raspunde tot de frica sa nu il localizam prin nu stiu ce tehnica avansata de GPS. Bun, intrebarea care ne macina pe noi este: Se insoara, se insoara dar cu cine ? Aici il las pe Agolan sa faca presupuneri pe tema asta ca se pricepe mai bine. Eu intre timp ma uit pe DVD🙂
    Uite cam ce-si facea singur:

  2. Au gasit si ei unul mai lache de care sa faca caterinca:))


Lasă un răspuns

Categorii

