Postat de: Ciprian Florin Florea | 29/06/2009

Porcarii

A murit MJ, si ce? Sa-l fut! Nu mai poti nici sa belesti pula linistit ca pe toate posturile teve, siteurile, posturile de radio si blogurile toti il jelesc pe asta. Mai lasati-o in pula mea… daca muream eu la fel se intampla? Vorba lu` VisUrat, cand a murit Teo Peter l-a durut pe vreunu in pula? Va zic eu: NU! Asa ca de ce ar trebui sa ma doara pe mine in pula de Michael? Cu totii am crescut cu muzica lui, am dansat pe la chefuri pe „Black & White”, am pus mainile pe cururile gagicilor in timp ce in boxele magnetofonului rasuna „You are not alone”, am pus mainile la ochi cand am vazut prima oara clipul „Thriller” si tot asa… dar asta nu inseamna ca acum trebuie sa facem din asta o tragedie mondiala, au fost sute de artisiti mai valorosi ca MJ care au murit in mizerie fara sa ii jeleasca cineva, artisti a caror muzica a rezistat timp de sute de ani, si va mai rezista multe sute de acum inainte. Muzica lui MJ se va pierde in maxim 5 ani, asa cum s-a intamplat cu multi alti artisti, si-au trait perioada de glorie, s-au dus la dracu si gata! Cati dintre voi stiu, de exemplu, cine a fost Jim Morrison? Va spun eu, a fost tot un Michael Jackson la vremea sa. Si atat! A murit Michael, mai da-l dracu! Si sa va zic ceva: Artistul Michael Jackson A MURIT DE MULT!


Responses

  1. … eu nu sunt deacord 100%. Pararea mea este ca atunci cand moare un om nu trebuie sa ne bucuram. Mai mult … MJ a fost un artist cu adevarat bun a carui muzica va dainui mai mult de 5 ani … sa fim totusi seriosi …

    • Nu m-am bucurat, dar nici nu sunt trist. Oricum ma lasa rece, vorbim peste 5 ani sa vedem cine il mai cunoaste pe MJ.

  2. *Parerea*

  3. Ce nervos esti ma pe MJ
    Parca te-a futut si nu te-a platit🙂
    Ai citit si tu pe google despre melodiile lui MJ sau le-ai auzit la tv si acum ai scris si tu pe blog de ele, daca te pun sa zici cateva versuri din thriller cauti repede pe google si mi le zici ca altfel …
    Si inca ceva de ce ai scris acum despre MJ si despre Teo Peter nu ai scris nimic ? Pentru ca si pe tine te-a durut in pula😉
    Si la urma m-ai dat gata cu cine a fost Jim Morrison? :))) stai sa caut pe google si iti zic😉

  4. Cauta ma! Daca te intrebam despre Nicu Gutza stiai cu siguranta, asa despre Jim Morrison nu ai de unde sa stii pentru ca urechile alea mari ale tale nu au avut parte in viata lor de ceva note ‘a la’ Doors.
    Da tu stii cine a fost Teo Peter? Sau mai bine zis, stiai inainte sa citesti postul asta?
    Iti zic eu: NU!
    Acum du-te repede, da pe OTV ca are concert Roxy Manelista.

  5. 🙂 Bai baieti! Ma distrati cu polemicile voastre.

    1. Fiecare om are dreptul sa emita o parere. Atat Gioistic cat si Prelungitor in cazul de fata!
    2. Jim Morrison a fost tare.
    3. Are dreptate Prelungitor legat de Teo Peter.
    4. Se scrie Nicolae Guta nu Nicu. Nicu ii zic probabil apropiatii si nu cred ca vrei sa fii considerat vreun apropiat de-al lui😀
    5. Roxy Manelista e mai naspa decat bufnitele alea doua din serialul nostru!🙂


Lasă un răspuns

Categorii

