Postat de: Agolan | 30/06/2009

Diferente de dotari …

Nu sunt un mare amator al pozelor sau filmuletelor „funny” pe care cu totii le primim prin mass-uri enervante, dar seria asta de poze mi-a atras un pic atentia si cred ca merita sa impart ceea ce am vazut eu si cu voi!

Autobus scolar din Japonia vs. autobus scolar din Pakistan.

… Japonia!

Autobus Japonia 1

Autobus Japonia 1

 

Autobus Japonia 2

Autobus Japonia 2

 

Autobus Japonia 3

Autobus Japonia 3

 

… si acum … tehnologia Pakistaneza😦

Autobus Pakistan

Autobus Pakistan


Responses

  1. Ce diferenta! Aia micii stau ca sarmalutele in oala… Mult prea evoluati sunt japonezii astia. Ar trebui sa ajute si alte tari daca tot sunt atat de grozavi.

  2. Sincer sa fiu … mie imi e mila de ei! Chiar daca acei copii pakistanezi zambesc in poza … parca nu iti vine tocmai bine cand ii vezi! Asta e … mai avem si noi diferente de dotari (in Romania) … dar parca nu am putea sa ne plangem nu?


Lasă un răspuns

Categorii

