Postat de: Agolan | 02/07/2009

Agolan. Probleme psihice sau altceva?

2 tigariGata … a sosit vremea ca fiecare blog sa-si ia in piept propriile responsabilitati si obiective (ce exprimare usor manageriala mi-am tras nu?🙂 ).

Dupa cum am scris mai jos, blogul „Un nou inceput” se va „ocupa in continuare de ce s-a ocupat si pana acum”🙂 Oricum eu cu Gioistic tot vom scrie si alte articole (pe langa serial) in continuare.

Gioistic, „poetul neinteles” va va prezenta ca si pana acum de ce si prostia e o calitate …

Eu, Agolan, am importat in blogul meu toate articolele de pe „Un nou inceput„. Acest articol pe care il citesti acum reprezinta ultimul articol publicat in paralel. Avand in vedere ca tot eu am configurat si ales imaginea blogului anterior mentionat, mi-am permis sa pastrez aceeasi tema si structura. Plus … imi place prea mult ca sa aleg altceva! In rest … voi continua sa scriu despre orice pe blogul meu personal … caterinci, povesti de adormit copii🙂, chestii aplicabile practic, amintiri din copilarie, alte bloguri/alti blogeri, etc.

In concluzie, acum va puteti bucura de trei bloguri diferite din acelasi grup:

Agolan: http://agolan.wordpress.com

Un nou inceput: https://nouinceput.wordpress.com

Gioistic: http://gioistic.info


Lasă un răspuns

Categorii

