Postat de: Agolan | 05/07/2009

Ciudat.

De ce trebuie sa credem in blesteme? De ce semnul meu de pe frunte se inroseste/innegreste cand cineva ma vorbeste de rau chiar daca nu vrea sa ma blesteme?
De ce … ? Pare un articol cocalaresc cu tiganci si tigani la colt de strada … dar …
Am patit ceva ciudat …
Imi cer scuze celor care contribuie la acest blog daca deranjez cu aberatiile mele … dar mi s-a intamplat!

Ti s-a intamplat vreodata sa iti ia foc fata si sa stii oarecum de la ce, dar totusi sa nu iti poti explica? Mai ales … ca … cel care ti-a facut asta nu-si poate explica?

Nu e de rating, nu e de PR, nu e de asta …

Vi s-a intamplat vreodata sa fiti perfect constienti si sa nu va puteti misca?
Vi s-a intamplat vreodata sa fiti perfect constienti de ce vi se intampla, dar sa nu va puteti explica?
Vi s-a intamplat vreodata sa ajungeti in situatia in care sa va intrebati „cu ce am gresit? … de ce mie?”

Imi pare rau ca nu am mai multi cititori, astfel incat sa schimbam mult mai multe pareri decat „am fost la munte si am facut poze, va plac?”. Astea sunt genul de posturi care apar pe blogurile unor oameni mult mai cunoscuti, care prin faptul ca sunt cunoscuti, primesc reply si la cele mai de cacat articole! Chiar daca vor trece ani … poate veti avea oportunitatea sa-mi raspundeti si mie la chestii mult mai importante astfel incat sa formam dezbateri … mult mai serioase care sa nu genereze commenturi de genul „ce tare e poza, viziteaza-mi si mie blogul!”


Responses

  1. Asa m-am simtit eu cand am fumat iarba prima data!

  2. 🙂

  3. Ala care ti-a facut-o probabil a zis la gluma ceva si tu probabil fiind foarte beat mai aveai putin si te cacai pe tine si ai strans tare din cur sa nu te caci pe tine si te-ai inrosit la fata😉
    Si semnul din frunte era normal sa se inroseasca si el daca ti s-a inrosit toata fata …

  4. LOL, ia pula ca si tu erai tapan si stii ca doar nu asa s-a intamplat!🙂


Lasă un răspuns

Categorii

