Postat de: Agolan | 05/07/2009

Episodul 2. Un nou inceput: Guf respira!

citeste episoadele anterioare daca nu ai facut acest lucru inca

  

– Bine ma, fiti atenti … se zice ca in padurea din zona Luncavita, padure care reprezinta singurul drum de acces catre Nifon este …

– Kimiiiiiiii!

Se aude un strigat puternic si bineinteles ca eu m-am oprit si am intors capul la fel ca toti ceilalti sa vedem despre ce e vorba. Era Bulu, un prieten mai apropiat de-a lui Kimi si Gabi. Se indreapta catre mine si Kimi si spune:

– Bai Kimi, da tu esti bulangiu? Eu te-am chemat de-atatea ori cu barca … ma rog ti-am facut lipeala si tu nu ma iei cu tine?

– Da hai ma cu noi … ce-ai patit?!

– Si te-am lasat candva si pe locul din fata la barca bulangiule … a … ma luati cu voi?

– Da ma nebunule, hai!

Intre timp am urcat pe BAC cele doua masini cu care eram. Octavia si Sharanul. Trebuia sa continui povestirea, mai ales acum ca eram in echipa completa. Avand in vedere ca era suficient loc pe BAC, s-au strans toti in jurul meu si sprijinindu-ne pe masini am continuat.

– Da ma … si in padurea aia se zice ca exista ceva care o protejeaza. Un fel de paznic al padurii.

– Ce-ai ma, esti nebun?

– Da ma, asa se zice! Un fel de sarpe imens de care localnicii spun ca a mancat candva un copil.

– Dute ma … ca se auzea la televizor de asta! (spun cativa din grup)

– Bai poate aveti dreptate. Eu nu am vazut asa ceva! Va povestesc si eu ce am auzit din batrani. Si mai e una … satul cel mai izolat din zona, Nifon, cica este un sat blestemat. In primul rand nu se poate ajunge la el decat prin padure si in al doilea rand cica … diavolul ii da tarcoale …

– Dute-n pula mea ca nu mai merg nicaieri … lasa-ne Guf cu povestile astea! … zice Bulu.

– Lasa ma Bulu ca de-acum esti pe BAC … doar sa fii un innotator foarte bun! (lumea radea)

– Si cum ii da … chiricuta sau tilicuta … ca nici nu stiu cum sa-i mai spun … tarcoale unui sat?

– Pai cica satul este protejat de jur imprejur. Necuratul nu are voie sa treaca de pancarda respectiva de atentionare cu privire la faptul ca ai intrat in sat. Se zice ca se arata si ziua la marginea satului sub chip de om care isi ascunde fata si ochii, se imbraca la costum normal, dar lumea il striga si el nu raspunde niciodata. Dispare …

– Bai da noi nu mergem acolo nu?

– Prin apropiere ma … da stai linistita Eleonora … ca nu se-ntampla nimica … stii doar ca am eu grija de tine!

– Da ziceai ca ti s-a intamplat ceva nasol si tie … ia spune-ne …!

– Hai sa coboram de pe BAC si cand ajungem in locul unde nu mai putem sa inaintam cu masinile, o luam la pas, va povestesc si va si arat!

– Ce sa ne arati ma?

– Locul ma, locul unde mi s-a intamplat ceva mai straniu …

Ne-am urcat in masini si am plecat mai departe. Eram in formula completa: Eu, Mustata, Kimi, Gabi, Caposu, Strati, Balan, Bulu si alea trei pizde, dintre care una era Eleonora (Gaita). Eram 11 persoane cu totul. Noroc ca avea Kimi portbagajul mare si a incaput si Strati acolo. In Sharan eram eu in dreapta, Kimi care conducea, Gabi, Bulu, Balan si Strati dupa cum v-am zis … in portbagaj. In Skoda era Caposu la volan, Mustata in dreapta si alea trei pizde pe bancheta din spate. Se conducea lejer catre Luncavita, unde urma sa facem dreapta spre Nifon …

In Sharan incepuse o discutie …

– Bai Strati, ne lasi sa iti tragem si noi la muie ma? (se radea … va dati seama ca nu era adevarat)

– Hai ma, gata v-ati umflat?

– Zii mai Strati … sau poate vrea Bulu treaba asta ! (intreaba Kimi razand)

– Ia pula Kimi … si tu si mata aia Vas…

– Hai ca ti-o iau imediat in pula pe mata Bulule!

– Terminati-o ma labarilor, gata! (zice Gabi razand)

– Da ma, hai sa bem ceva! Strati, da in pula mea un bidon din spate. Kimi, hai ca de-aicea poti sa bei si tu ca nu prea mai sta garda!

Eram avantajati ca bautura se afla depozitata la noi in Volkswagen si puteam bea linistiti. Parca si Mustata cu Caposu isi luasera cateva sticle. Dar ce vezi … intrasem de-acum pe drumul care facea la dreapta spre Nifon si de la hartoape mi s-a sculat pula. Pe Eleonora parca imi venea sa o pastrez mai mult pentru mine asa ca am zis sa testez una din bufnitele alea. O muie la relantiu. L-am sunat pe Caposu si i-am zis sa opreasca. M-am urcat eu in locul lui Kimi la volan, iar Kimi s-a dus in masina la Caposu ca sa-i traga o muie celeilalte pizde care a mai ramas acolo. Una dintre ele venise pe locul din dreapta de la Sharan, eu la volan, Gabi, Bulu, Balan si Strati in spate. I-am explicat fetei ce are de facut si a fost foarte fericita, atat timp cat ea nu pusese nici un ban la cumparaturi. Si s-a pus pe treaba. Bai baiatule da ce-o sugea! Era meseriasa tare … iti dai seama ca masina mergea aproape singura … bagata in viteza a doua … Bulu se uita si saliva … parca i-ar fi tras si el la muie … sau nu stiu … ca intr-un timp baietii ii mai spuneau si „poponarul”. Eu sper sa-l fi poreclit asa fara buna dreptate … ca daca l-ar fi poreclit pe buna dreptate … nu era de bine ca se uita asa atent la cum imi sugea aia pula. Ma rog, va dati seama ca la cat de misto o sugea mi-am dat drumul in scurt timp, iar ea ca o profesionista a inghitit tot.

Intre timp ajunsesem in apropiere de locul unde urma sa lasam masinile si sa o luam la pas. Era oarecum tarziu de-acum si nu cred ca mai ajungeam pe varful Tutuiatu ca sa innoptam acolo asa cum ne propusesem.

Am tras pe dreapta si eu si Caposu.

– Bai, vom lasa masinile aici, langa locul ala unde mi s-a intamplat chestia aia. Uite acolo mai in desis vedeti locul ala langa micul parau?

– Da ma, acolo in padure peste doua santuri!

– Da, in zona aia. Am pus cortul acolo. Eram eu si cu inca doi fosti colegi de munca. Un baiat care acum munceste in alta parte si altul care este plecat in S.U.A. Nu am avut masini. Am luat de la BAC un maxi-taxi pana la Luncavita si de acolo am mers pe jos astia aproape 17 km.

– Asa …

– Da … si am innoptat acolo, am facut-o pe exploratorii. Am facut un gratarel pe pietre luate din micul parau. Tin minte si acum ca pe pietre erau mici viermisori din apa aia. Le-am parjolit bine pe foc pana sa punem carnea …

– Hai treci direct la subiect Guf, nu mai fi vorba lunga …

– Bine ma … am baut niste vin si apoi ne-am culcat, astfel incat la prima ora dimineata sa ne trezim si sa mergem ca si acum dealtfel, catre varful Tutuiatu. La ora 03:28 minute … tin minte ora asta toata viata … s-a auzit un urlet puternic in padure. Un urlet care semana cu al unui animal in chinuri groaznice.

– Ei cacat …

– Da ma! Vreau sa-ti spun ca toti trei pana sa auzim aia, mai sforaiam, mai respiram … dar dupa ce am auzit treaba aia, nimeni nu mai scotea nici un sunet. Oricum, imediat dupa, au inceput sa se auda niste pocnituri care semanau cu zgomote din departare realizate de o arma de foc cu un calibru foarte mare. Am crezut ca sunt vanatori … dar dupa o serie de 15 astfel de zgomote puternice care au continuat constant vreo 2-3 minute … mi-am zis in gand ca si gloantele de la un AK47 se terminau de acum …

– Si apoi … ? (intreaba grupul)Padure Luncavita

– Apoi ne-am culcat inapoi cu greu dupa ce ne-am incurajat unul pe altul … Dimineata cand ne-am trezit si am strans bagajele, eu m-am dus sa ma cac si am dat peste acest luminis super tare, unde vom lasa si masinile si vom pune corturile in noaptea asta!

– Marfa luminisul, dar ce era cu zgomotele pana la urma!

– Bai nici eu nu stiu cu certitudine si nici baietii cu care am fost …

Ca si locatie, era o zona superba … aveam un loc mare unde sa facem ditamai focul de tabara, era spatiu cat pentru 5 – 6 corturi, 2 banci de lemn amenajate si niste lemne lasate de padurari in cazul in care se terminau lemnele stranse de noi peste noapte.

– Hai sa ne organizam un pic, hai la lemne, hai sa punem corturile, Caposule lasa bautura …


Responses

  1. Scurt si la obiect : Mi-a placut episodul si mai ales fazele :
    Bai Strati, ne lasi sa iti tragem si noi la muie ma?

    Noroc ca avea Kimi portbagajul mare si a incaput si Strati acolo

    :)))

  2. […] copios cu episodul 1 al serialului Un nou inceput: Mustata vede!, eu am publicat astazi deja episodul 2 al serialului Un nou inceput: Guf […]

  3. Frumos episodul,mi/a placut.

  4. bv ma…mi-a placut si mie….tre sa dai o bere ptr treaba asta:)))


Lasă un răspuns

Categorii

