Postat de: Agolan | 12/07/2009

Episodul 3. Un nou inceput: Guf respira!

citeşte episoadele anterioare dacă nu ai făcut acest lucru încă

  

Ne-am organizat destul de bine. Focul de tabără începea de-acum să prindă contur, iar lângă el la câţiva metri făcusem o groapă micuţă ca să facem şi un grătar. Stabilisem de la început că nu vom pune muzică ca să ne simţim cât mai aproape de natură. Mă uitam şi la alea trei fete care au venit cu noi că parcă începea să le placă această ieşire din ce în ce mai mult. Se mai rupeau şi ele … la fel ca şi noi … de această viaţă cotidiană dusă în păcat.

Pe băncuţe, deja erau înşirate roşii, usturoi, câteva sticle de bere şi o sticluţă mică de rachiu de ţară.

Se lăsase întunericul de acum … parcă ne simţeam mai buni, mai liniştiţi, mai aproape de natură. Aveam toţi lanterne de cap şi o parte dintre noi mai aveau şi lanterne de mână suplimentare. Kimi, lăsase şi farurile aprinse la maşină, dar poziţionase Sharan-ul fără să ne deranjeze lumina.

Am mâncat liniştiţi cu toţii … era o linişte fantastică … beam încetişor căte un bidon de bere la poştă şi ne uitam mai mult unii la alţii …

A trecut aproape o oră de când terminasem de mâncat şi deja aburii alcolului începeau să-şi facă efectul …

– Kimi, dă şi tu frate încă o bere … (îi zic eu)

– Strati, treci şi adă berea mai repede …

– Da ţie ţi-a zis mă …

– Marş mai repede că te bat Strati! Iar ai luato pe ulei şi începi să faci figuri? Ţi-am mai promis eu că te bat …

– Bine mă că eşti tu şmecher … (zice Strati resemnat, cu o faţă tristă în el … mai avea puţin şi plângea …)

– Da ce-au mă Strati aştia cu tine? (întreabă Bulu)

– AbcdURS, AbcdPANDA! (zice de-odată Gabi)

Tot grupul izbucnise în râs … aparent fără motiv. Bulu face o faţă de ofticat şi zice:

– Ce pula mea vă uitaţi mă la mine? Nu mi se zice mie aşa!

– Şi dacă ţi s-ar zice aşa … ce-i cu asta mă? De ce ţi-e ruşine?

– Ei, căcat, ştii că nu-mi place vorba asta …

– Ei, are chef Kimi de glume proaste ca deobicei! (intervine Strati)

– Măi dobitocule, măi animalule, măi gayule … crezi că faţa aia a ta de şocâte ambulant şi umil mă opreşte să nu te bat? Îââ … ia zii … !?

– Hai sugeo mă Kimi şi lasă-mă în pace …

– Vorbeşte frumos bulagiu cordit … poate vroiai să spui sugeţi … ai uitat că trebuie să-mi vorbeşti la dumneavoastă? Hahaha …

– Hihihi … ce glumă bună! (zice trist şi scârbit sărmanul Strati)

Ne-am îndreptat cu toţii către foc şi ne-am pus în jurul lui. Am luat cana mea de metal, special achiziţionată pentru ieşirile în aer liber şi am turnat puţin rachiu. Am tras fiecare câte un power-shot după care am stins cu bere. Sticla se terminase …

– Măi Straticel, Strătuleţ … Ştiuţi … ştii care e diferenţa dintre shot, maxi-shot şi power-shot? (îl întreb eu sub influenţa clară a alcoolului)

– Zii mă …

– În lumea noastră … shotuCativa la focl simplu reprezintă o rotunjire la 50 ml … maxi-shotul reprezintă 100 ml, iar power-shotul reprezintă aproximativ 200 ml!

– De unde-s mă denumirile astea!?

– Şi mai e … performanţa supremă … Extreme-Shot supranumit şi Giuliano-Shot … după cel mai performant barman-gâlgâitor din oraş. Extreme-Shot înseamnă că bei singur o sticlă de tărie, de preferat vodka, în mai puţin de două ore …

Grupul râdea, dar observasem un lucru deloc nou … Mustaţă … căuta culcuş ca să tragă pe dreapta ca deobicei. Întălnirile bruşte cu un power-shot moldovenesc nu erau pe măsura lui Mustaţă …

I-am futut vreo două trei palme de reabilitare, dar l-am lăsat până la urmă să se culce pentru că era deja un caz pierdut. Făcea din buze de parcă zici că era un copchil mic ce căuta suzeta în somn sau o curvă beată care căuta să sugă un pic din capul unei puli … Schema cu buzele îi ieşea folosindu-se foarte mult de limbă. Cu limba împingea foarte mult buza de sus după care sugea tot angrenajul produs în gura sa. Era un tic nervos amuzant de care râdeam noi mereu … de fapt … ne pişam pe noi de râs până când ori se oftica şi pleca acasă ori se băga la somn ca în cazul de faţă!

Trecuse ceva timp şi ne gândeam că ar trebui să ne apucăm de treabă cu fetele, dar eu sincer nu mai aveam chef …

Nici de iarbă nu avea chef nimeni, plus de asta stabilisem că o păstrăm pentru când vom pune corturile sus pe vârful Ţuţuiatu.

Rachiul era tare … Caposu era singurul care băuse mai puţin şi unul din cei care care s-a dus până la urmă cu una din fete într-un cort …

Eu rămăsesem cu Kimi şi cu Eleonora la o măsuţă din lemn, pentru că inclusiv Mustaţă fusese tras cu japca în cort de una dintre grase. Cred că îl luase ca să-l bage cu botul la pizdă, astfel încât să se răzbune pe el pentru faza cu mopul de la el din casă!

Tot ce îmi amintesc este că mă apucasem cu Kimi şi Eleonora de o discuţie prostească … după care … cred … că am adormit …

Dimineaţă m-am trezit cu capul plin de bautură, în cortul Eleonorei care mă ţinea strâns în braţe de parcă eram doi îndragostiţi. Se auzea afară o galagie mare … hohote puternice de râs dar şi un pic de replici de îngrijorare.

Ies din braţele Eleonorei şi scot doar capul afară din cort. Dupa ce îmi fixez un pic capul cu mâna şi clipesc de câteva ori îl întreb pe Bălan care stătea mai retras …

– Ce s-a întâmplat Bălane?

– A dispărut Căposu, iar Strati e murdar de câcat din cap până-n picioare …


Responses

  1. Deci sfarsitul prea tare chiar ma facut sa rad cu zgomot :))
    Nu stiu cum se face dar strati mereu ii caterinca grupului🙂
    Cu balan ce s-a intamplat pe parcurs ca nu prea apare?A dormit tot episodul,era prea beat?:D
    Si poza de ce este cenzurata?

  2. […] merge la barul din spate de la castel. Bea rachiu sub formă de Power-Shot şi se chinuie să atingă performanţa Giuliano-Shot, record supranumit şi […]


Lasă un răspuns

Categorii

