Postat de: Ciprian Florin Florea | 13/07/2009

Credeai că ai văzut tot? Băgă ochiul aici!

Iată cum a început totul:

Agolan .: Bai, rabla s-a ascuns de noi şi şi-a făcut alt blog…
gioistic: care rablă mă? care din ele? :))
Agolan .: aia de ieri cu blogu
gioistic: lol
gioistic: da-i bună mă…
Agolan .: mi se pare că în poză e alta
gioistic: eu am impresia că blogul ăsta e mai vechi
Agolan .: nu ştiu ce să zic
gioistic: da cum ai depistat-o?
Agolan .: i-am lăsat un comentariu anonim
Agolan .: tocmai s-a înregistrat pe toateblogurile

La prima vedere am zis să o las aşa cum este, dar am mai citit câteva rânduri… nu pot să mă abţin, fiţi atenţi aici:

mai nou,e trendy daca intrii pe toate site-urile in care se pot vedea userii de messenger care stau invisibile si sa dai repede sa vezi daca ,,iubi ” este sau nu.si daca este,atunci cu ce poza.si daca are si poza,at cu ce status.si daca are status,at daca e idle…etc.poti chiar-mai nou-sa aflii parolele altora,ip urile calculatoarelor cu care vb,sa fii idle si de fapt tu sa fii foarte activ pe calculatorul personal,sa te stergi din lista vreunuia de mess,sa aflii ce vb unii sau altii si ce site-uri viziteaza…etc.atunci,in cinditiile de fata…la ce dreacu mai stam invisibile?

Aici te-ai autodepăşit, Bahoy(i) în varianta cu pizdă. Şi ăla afla parolele dacă te mânca în cur să „intrii” pe messenger de pe calculatorul lui.

toata aceasta nebunie are si puncte bune.uite…din punctul de vedere al tutei /pitzipoancei care doreste sa stie cu cine tocmai s-a combinat la colt de strada,atunci e usor sa afle tot legat de alte amenintari la adresa acesei relatii la inceput decat daca executa una din operatiunile de mai sus(sau altele ,acest lucru il spun petru ca la fiecare micron de secunda se inventeaza cate ceva bun -nebun-omenirii).

Dacă ştii câţi microni are o oră îţi dau o bomboană (pe băţ).

p.s.s.:uite poza la festivitatea de la ase…io fiind in dreapta.

Cum ai reuşit să termini facultatea? Pun pariu că atunci când gârâi după ce bei o apă plată cu lamuie, scuze, lămâie, îţi ies numai capuri de pulă din gură…

*****www.put.ro
faci pe tine de ras .e un site de genu:cocalari si pitzipoance.e bun cand ai chef de ras.*****

Deci nu-mi vine să cred că tu încă nu eşti pe acolo… Am să dau cu „sărciu” în seara asta să mă conving… până atunci te las să faci pe tine în continuare.

eu=persoana frumoasa fizic,cu capul unde trebuie si cu inima insufletita.
*****intradevar.ce sa faci daca esti un om frumos?sa lasi rautatea celorlalti sa te copleseasca?

Despre ce cap este vorba?

*****si uite ce frumos este in tara asta…in muntii astia nevazuti de ochiul starinezilor!!!

Ce pula mea sunt ăia „starinezi”?

*****vai ce calD azi….sunt osesoarea unor bataturi de toata frumusetea-de la transiratia picioarelor la caldura.si ma cam enerveaza..dar se duce…toate se duc…:)viata e grea dar trece!

Mai spală-te în pula mea, tu chiar nu-ţi dai seama că puţi?

Şi lista poate continua, însă vă las pe voi să descoperiţi nemărginita înţelepciune a lui Bahoy(i) în variantă cu crăpătură.

Continuarea caterincii: http://me-and-company.blogspot.com


Responses

  1. Bine că nu ai publicat toată discuţia noastră pe blog.

    I-ai facut şi-aşa prea mult promo gratuit!

    Cred că e vreun bulangiu cordit care a făcut blogul ăla şi a aruncat AddSense pe acolo în speranţa că vor intra cocalarii de pe hi5 să dea click-uri!

    Ori … e un băiat deştept care face caterincă de vreo colegă de şcoală pe care a fututo împreună cu prietenii lui care beau şi trag iarbă … s-au plictisit de ea … şi acum îi dau înjoseală … pentru că a fost o proastă naivă de care feministele ar zice „Vai săraca …”

    O pulă! Dacă ai fi un Dumnezeu să priveşti lucrurile de sus … nu degeaba unii au ajuns într-o soartă de câcat … o serie de acţiuni întreprinse de-alungul vieţii i-au adus în halul ăla … dar asta e altceva !

    Ne-am distrat copios, în concluzie!


Lasă un răspuns

Categorii

