Postat de: Agolan | 15/07/2009

Citim bloguri!

Free AdviceBănuiesc că şi tu, la fel ca şi noi, vrei feedback de la cititorii tăi (sau de la potenţialii tăi cititori) cu privire la blogul tău … nu???

Dacă vrei feedback de la noi îţi oferim cu cea mai mare plăcere! Numai că … dacă nu te-am găsit noi până acum e bine că citeşti aceste rânduri! Ne-ai găsit tu acum pe noi şi ne poţi cere feedback!

Nu suntem nici experţi, nici blogeri mari, nici blogeri mici (vezi articol audio realizat de Victor pe toateblogurile.ro), dar putem emite păreri citind blogurile voastre!

Ce trebuie să faci?

Simplu! Scrie un comentariu la articolul pe care îl citeşti acum în care să ne descrii un pic blogul tău şi să ne oferi link-ul către el! După 2 – 3 zile ai reply de la unul dintre noi (Agolan sau Gioistic) cu feedback-ul nostru!

Vom fi obiectivi … aşa că … no hard feelings … dacă nu va fi chiar pupatul în fund la care te aştepţi!🙂

Ok, acum hai dă de citit!

P.S.: Vizitează şi secţiunea Schimb de link după ce laşi comentariul tău aici!


Responses

  1. Dacă voi nu aveţi nevoie … eu am!

    Aşa că, dragul meu partener Gioistic, ce feedback îmi poţi da cu privire la blogul http://agolan.wordpress.com ?

    Dar tu, Prelungitor?

    Al doilea comentariu tot al meu va fi, dar nu are legătură cu asta aşa că bag separat!

  2. Sincer. Va speriat tare fraza „Vom fi obiectivi … aşa că … no hard feelings … dacă nu va fi chiar pupatul în fund la care te aştepţi!”?

    Chiar aşa neîncrezători şi lipsiţi de curaj sunteţi?

    Ok, poate nouă nu ne va placea blogul tău şi vom fi suficient de sinceri să o spunem, dar gandeşte-te că alţii care mai intră aici … există posibilitatea să aprecieze ceea ce scrii!

    Nu te lua după PR … îţi recomand să te iei după ceea ce scrii!

  3. Posted by Ionut on iulie 10, 2009 at 23:51

    Mie mi se pare simpatic analfabetul. fara nici o legatura cu nimic … mira-m-as ca ce zice el sa nu fie corect! Acum mai mult timp Zoso avea un concurs cu un ceas sau ceva in genu … si nu erau decat vreo 5 – 10 inscrisi printre care si eu .. ghici ce … nu s-a mai anuntat nici un castigator, iar cand l-am anuntat ca vreau sa stiu cine a castigat m/a banat! Fain nu!? CE PAREREA AVETI DE ATITUDINEA SARLATANULUI DE ZOSO,CARE CERSERSTE LINKU-URI,PT A RAMINE PRIMU.DA-TI TOATE LINK-URILE LUI ZOSO ,POATE ASA ACEST SARLATAN CIBERNETIC NU MAI INSALA NAIVI SI NU SE MAI PRESTEAZA LA ASEMENEA MAGARII, PT A AMINA INEVITABILUL.,ADICA PIERDEREA POZITIEI DE LEDEAR.FELICITAR CABRAL.ESTI UN ADEVARAT LEADER.ASTEPT PAREREA VOSTRA.

  4. Deja când ai băgat treaba aia cu „dragul meu patener” a sunat a căsătorie gay, din aia cum a făcut Elton John. Părerea mea este că atât timp cât foloseşti de cel puţin 3 ori cuvântul „pula” în fiecare articol este ok, lumea te va citi, aprecia sau comenta că doar ce pula mea? Multe „succesuri”!

  5. e bine !

  6. Salut,
    Faina initiativa voastra.
    Ce sa zic, m-am cam bagat si eu timid in lumea asta noua, dar deoarece este greu sa te faci citit…mi-e greu sa zic ca fac blogg…
    http://susoteli.blogspot.com/
    il am din 2008, dar neintrand nimeni pe el, m-am lasat pe tinjala. Asi mai fi scrie eu una alta, dar daca tot nu citeste nimeni….Ma simt ca unul care vorbeste singur, cu diferenta ca pe mine ma dor degetele de la „vorbitul” asta.
    De aceea m-am apucat sa mai comentez pe la altii. Numai ca sunt unii care au politica restrictiva, si m-am lasat (vezi blogul Irinei Schrotter…de unde m-am retras prin aprilie…)
    De obicei semnam gabi71ro dar m-am sucit….Gabriel…ce dracu sa ma ascund degeaba….

    La pupuri dulci nu ma astept de la nimeni si de aceea nu reactionez predictibil….

    Acu ca v-am gasit, am sa-mi bag nasul in blogul vost’ sa vad ce si cum….

    Puteti sa-mi dati o idee de cum sa ma fac vizibil?

    sanatate si virtute.
    Gabriel
    Enjoy!

  7. N-am neaparat nevoie de pupat in dos, insa as vrea o parere despre http://arta-fumatului.blogspot.com/, un blog tematic care nu neaparat promoveaza fumatul, insa asta e la baza. Daca tot e sa va spuneti parerea, macar aruncati mai mult de o privire. Va multumesc anticipat!


Lasă un răspuns

Categorii

